well yang jelas, i hav to hav a plan to get away from this situation

ada yang bilang itu kesempatan
ada yang bilang itu hambatan
ada yang bilang itu jalan menuju sukses
ada yang bilang itu perjalanan

tapi sering gw berpikir
is it worth it
apa goalnya?
or am i just wasting my time
should i quit and turning around?

tawaran-tawaran yang dibisikan ke gw
is it as sweet as it sound?
is it mend to be true?

...

can anybody give me the answer
so i wont be stuck and this damn situation
again and again

...

kenapa gw ga mau di sini lagi?

someone told me that this is life
it will be like this over and over again

you wont be standing on your own
you're not running a company
you're just running by his will

stop doing that
you have better chances out there
get out, and flap ur wings, once again

...

kalo temenku bener..
berarti itungannya 25 hari lagi

i will restart something
second chance
for me and for the company..

but i have to make sure that everything will be alright
and im not turn myself down into different hole


kalo keluargaku bersedia
berarti itungannya 145 hari lagi

i hav just to be strong
ngadepin orang itu selama gw ada di sini

not talking about growth
not talking about profit
just to make things to be right
( on his way )

kalo sekarang ini gw hanya bingung..
am i quitting, or just moving on?

0 komentar:

Posting Komentar